Jesteś w dziale: Strona Główna » BIP » Załatwianie spraw » Zgłoszenie szkody
Procedura
W przypadku występowania do zarządcy drogi z wnioskiem o odszkodowanie należy :
1. Złożyć pisemnie do Powiatowego Zarządy Dróg wniosek o odszkodowanie, który powinien zawierać :
- adres korespondencyjny poszkodowanego;
- opis zdarzenia ( ulica, data, godzina, kierunek jazdy, przyczyna zdarzenia,uszkodzenia w pojeździe, czy była policja na miejscu zdarzenia i spisała protokół, inni świadkowie, inne okoliczności zdarzenia;
- dane pojazdu (marka i model, numer rejestracyjny);
- w przypadku pojazdów mechanicznych do wniosku należy dołączyć kserokopię dowodu rejestracyjnego ( obie strony) oraz ubezpieczenia OC, prawa jazdy, dowodu osobistego, notatkę policyjną.
- zgoda na przetwarzanie i udostępnianie danych osobowych
- oświadczenie o posiadaniu ubezpieczenia OC w innym niż PZU S.A Towarzystwie ubezpieczeń
2. Wniosek wraz z załącznikami złożyć można :
- osobiście w siedzibie Powiatowego Zarządu Dróg w Ostrowie Wielkopolskim
- listownie na adres siedziby Powiatowego Zarządu Dróg w Ostrowie Wielkopolskim, ul. Staszica 1, 63-400 Ostrów Wielkopolski
- pocztą elektroniczną na adres : powiatowyzarzaddrog@poczta.onet.pl
3. Druki do pobrania :
Osoba odpowiedzialna za:
- wytworzenie informacji: Beata Duczmal
- wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Beata Duczmal (12/05/2016 08:41:56)
- zaakceptowanie treści informacji: Beata Duczmal (12/05/2016 08:42:14)
- ostatnią zmianę treści wiadomości: Beata Duczmal (27/09/2017 12:59:24)