Na podstawie ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (tj. Dz. U. z 2020r. poz. 1062) w Powiatowym Zarządzie Dróg w Ostrowie Wielkopolskim wyznaczony został Koordynator do spraw dostępności.

Zadania koordynatora do spraw dostępności:
- wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Ostrowie Wielkopolskim,
- przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy - - zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
- monitorowanie działalności Powiatowego Zarządu Dróg w Ostrowie Wielkopolskim  w zakresie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
- sporządzanie raportu zbiorczego o stanie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

Kontakt
Koordynator do spraw dostępności w Powiatowym Zarządzie Dróg w Ostrowie Wielkopolskim

Beata Duczmal

telefon kontaktowy: 62 735-51-66 w. 3
e-mail: inwestycje@pzd-ostrow.pl