Wyszukiwarka:
Jesteś w dziale:  Strona Główna » BIP » Załatwianie spraw » Zgłoszenie szkody

Procedura

W przypadku występowania do zarządcy drogi z wnioskiem o odszkodowanie należy : 

      1. Złożyć pisemnie do Powiatowego Zarządy Dróg  wniosek o odszkodowanie, który powinien zawierać :

  • adres korespondencyjny poszkodowanego;
  • opis zdarzenia ( ulica, data, godzina, kierunek jazdy, przyczyna zdarzenia,uszkodzenia w pojeździe, czy była policja na miejscu zdarzenia i spisała protokół, inni świadkowie, inne okoliczności zdarzenia;
  • dane pojazdu (marka i model, numer rejestracyjny);
  • w przypadku pojazdów mechanicznych do wniosku należy dołączyć kserokopię dowodu rejestracyjnego ( obie strony) oraz ubezpieczenia OC, prawa jazdy, dowodu osobistego, notatkę policyjną.
  •  zgoda na przetwarzanie i udostępnianie danych osobowych
  • oświadczenie o posiadaniu ubezpieczenia OC w innym niż PZU S.A Towarzystwie ubezpieczeń

       2. Wniosek wraz z załącznikami złożyć można :
  • osobiście w siedzibie Powiatowego Zarządu Dróg w Ostrowie Wielkopolskim
  • listownie na adres siedziby Powiatowego Zarządu Dróg w Ostrowie Wielkopolskim, ul. Staszica 1, 63-400 Ostrów Wielkopolski
  • pocztą elektroniczną na adres : powiatowyzarzaddrog@poczta.onet.pl

       
       3. Druki do pobrania :

 

Osoba odpowiedzialna za:
  • wytworzenie informacji: Beata Duczmal
  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Beata Duczmal (12/05/2016 08:41:56)
  • zaakceptowanie treści informacji: Beata Duczmal (12/05/2016 08:42:14)
  • ostatnią zmianę treści wiadomości: Beata Duczmal (27/09/2017 12:59:24)